Saturday, October 28, 2006

Beste vrienden

Beste vrienden. Bestaan die nog. Henk Hofland denkt dat jonge mensen er geen tijd meer voor hebben. Dat had hij gelezen in de Sunday Times. Ga het ze eens vragen, zou ik zeggen. De jongens van mijn beste vriendin hebben beste vrienden, aan wie ze net zo trouw zijn als wij aan de onze. En als ik over straat sliert als jonge mensen samen naar school fietsen, kan ik er bijna niet langs. Zo hecht klitten ze aan elkaar. En waarom klagen wij dan altijd over die groepjes jongeren die 's avonds samen de straat onveilig maken?

2 comments:

Anonymous said...

proef

Bart

Anonymous said...

Nel,

Ik denk dat ik het nu onder de knie heb. Ik moet eerst anonymous aan vinken en de code ingeven.

Dus nogmaals: Een vriend is iemand die met je huilt en grient.
Eenvoudig, maar treffend.

Bart