Sunday, October 22, 2006

Nieuwe poging


Ik ben dus nog steeds aan het worstelen met alle mogelijkheden die het web biedt. Ik heb ongeveer 100 foto's van de Sjerpen-reunie, die ik wil publiceren, zodat alle sjerpen en aanhang ze kunnen bekijken. Inmiddels heb ik begrepen, dat een weblog daarvoor niet geschikt is. Waarvoor dan wel, vraag ik me nu af. Toch ook niet om dit soort onzinnige verhaaltjes over mijn worstelingen te publiceren. Maar wie weet, leest iemand dit en komt die met de goede (en liefst ook eenvoudige) oplossing.

2 comments:

hoogmoed said...

Die kwam er, namelijk van Dick. Hij raadde me Flickr van Yahoo aan en dat werkt. Als je wil weten, hoe moet je het vragen.

hoogmoed said...

je kunt ook gaan kijken op www.flickr.com/photos/hoogmoed
schrijf dan wel even wat je ervan vindt.