Monday, March 18, 2013

Golden Oldies deel 2

Heel klein beetje spijt van mijn zure reactie op de eerste uitzending van BNN's The Golden Oldies. Gisteren waren ze er weer en nu betrapte ik me op een glimlach tijdens het kijken. Minder leedteevee, waaraan ik zo'n vreselijke hekel heb, en meer muziek. Nog steeds wel een beetje argwaan. Waarom ventten we de persoonlijke verhalen van deze mensen zo uit? Wat wil Ruben ons laten zien? Waarom niet een bestaand koor genomen? Wat gebeurt er met de Golden Oldies na het optreden in Carré. Vergeetteevee?


2 comments:

spuitelf said...

ik had er ook naar uitgekeken en was ook teleurgesteld. de 2e keer niet eens meer gekeken. Dat kwam inderdaad door al die persoonlijke verhalen.

hoogmoed said...

De derde uitzending was weer gruwelijk. Ik erger me niet alleen dood aan al die vervelende privé verhalen, maar het ergste is dat het repertoire veel te moeilijk is. Houd ermee op Ruben.