Sunday, February 11, 2007

Zuur en zoet

De kunstprijzen zijn uitgereikt. De stof is neergedaald en de rust weer gekeerd. Heb nu dus een klein dipje, een morning after-gevoel. Kan ik alleen bestrijden met mooie dingen. En die heb ik de afgelopen maanden in voldoende mate zien langskomen. De lijnen van Pieter H. heb ik al laten zien. Ergens verder weg in dit weblog staat werk van Pieter en Peter. Als je benieuwd ben gewoon even kijken in november.

Er was meer te beleven. Het fotografisch werk van Bert Teunissen heb ik door de kunstprijs leren kennen. Als je benieuwd ben kijk op www.bertteunissen.com. Een bezoek meer dan waard. En nu is er dus ineens ook Chiel Jan Schut. Ook hij is te vinden op het Internet. Ietsje langer zoeken, maar het lukt.

Het werk van Fanny Kiezenberg kende ik al langer. Ik houd van de ronde, volle vormen van haar vrouwen torso's. Ik ben ook erg benieuwd wat de Regentes gaat worden.
Dipje weg!

3 comments:

Pieter Hogenbirk said...

Tip:

Zet die mooie linkjes onder de kop 'LINKS 'in de rechterkolom Nel, kunnen we we op een later tijdstip ook nog eens die fijne kunstwerkjes bekijken.

Groetjes,

Pieter

hoogmoed said...

Ga ik doen, als ik uit kan vinden hoe.

hoogmoed said...

Gevonden! zie rechts. ga nog meer van die mooie zetten.