Tuesday, April 10, 2007

Uit en Thuis

Nooit gedacht dat ik nog eens "prominent" zou worden. Wim van Dijk van de Gooi en Eemlander vroeg me of ik in de rubriek Uit en Thuis van de donderdageditie van Gooi en Eemlander wilde optreden. Ik ken die rubriek niet, maar ik vermoed dat Gooi en Eemlanders die aan de weg timmeren daarin zichzelf mogen portretteren. Wim vindt kennelijk dat ik zo'n timmerman ben. Dat verbaast me. Ik heb zelf nogal wat scepsis over de resultaten van al dat getimmer.

Ik zei dus ja, en vroeg me vervolgens af of de vraag is wie ik ben, of wat ik wil laten zien? Ik heb besloten om de vragen naar eer en geweten te beantwoorden. Wim was licht verrast en dus vroeg ik vervolgens aan Ger - mijn levensgezel -, wat zij denkt dat ik geantwoord heb op de volgende tien vragen:

Uit of Thuis? Theater of Stadion? Cabaret of Film? Elisabeth Schwarzkopf of Madonna?, Lekkerste eten? Welk boek ligt er op het nachtkastje? Kunst of politiek? Hoe laat naar bed?

Niet doen! Resultaat is verraderlijk.

No comments: