Tuesday, August 26, 2014

Indringers op mijn blog

Sinds enige tijd wordt dit blog opvallend veel bezocht door buitenlanders, Meestal zijn het Russen, maar gisteren waren het 21 bezoeken uit Turkije, 4 uit Oekraine en 4 uit Rusland. Gelukkig zijn er ook nog bezoekers uit andere delen van de wereld, van wie ik denk dat ze mijn Nederlands kunnen lezen. Maar wat doen die Oost-Europeanen op mijn blog. Ik word er ongerust van. Gebruiken ze het als toegang tot andere bestanden op mijn computer? Kunnen ze alles zien en erger nog overnemen? Ik zou graag die vraag aan iemand willen stellen, maar weet niet aan wie.

Mijn provider kan er kennelijk niets tegen doen en ook mijn dure virusscanner beschermt me niet tegen deze indringers. Weet een van mijn echte lezers misschien wat er aan de hand kan zijn?

No comments: