Sunday, January 16, 2011

Waar koopt u HET IS ZOALS HET IS


Ik krijg berichten uit de samenleving dat het niet eenvoudig is mijn boek bij de boekhandel te bestellen. Volgens mijn ervaring zou het redelijk eenvoudig moeten kunnen, als U het ISBN 9789460899799 gebruikt.

Bij boekhandel Flevo op de Voorbaan in het dorp is het trouwens direct te koop. Daar ligt een stapeltje boeken.

Als het dorp te ver is, kunt U het boek per internet bestellen bij www.boekscout.nl

Als u een gesigneerd exemplaar wilt, kunt u woensdag naar de boekpresentatie komen bij boekhandel Flevo en daar het boek kopen.

En als dat allemaal niet lukt, kunt u me altijd nog mailen. hoosjer@hotmail.com.

In alle gevallen gaat mijn deel van de opbrengst naar Alzheimer Nederland voor een kinderboek over Alzheimer.

No comments: