Friday, December 15, 2006

Oud en nieuw


Dikke kop, snot in de neus, pijn in mijn lijf. En het komt heel slecht uit. Zou weer vrijwillig heel maatschappelijk nuttig zijn deze week. Brede School, Behoud het Oude Dorp, kandidaten voor de Kunstprijzen Huizen (die ga ik binnenkort trouwens hier op dit weblog presenteren) blij maken en ook nog een heel serieus rapport voor de gemeenteraad van Zaltbommel afronden. Komt dus allemaal helemaal niks van. Alleen Zaltbommel kan niet zonder me, omdat ik daar voorzitter ben en mijn verantwoordelijkheid moet nemen.

Behoud het Oude Dorp doen Nienke en Hansje met hulp van Ruud. Wie zouden het beter kunnen? Lees het prachtige verhaal in de Huizer Courant van vandaag. De twee dames, recht van lijf en leden, misschien iets voor een schilderij van Pieter en Peter, wandelend langs de Huizer boerderijen. Ik had dit verhaal dus niet griep moeten noemen, maar oud en nieuw. Ga ik alsnog doen.

1 comment:

Nienke said...

Wat een leuk stukje! Tja, met jou erbij was het beter geweest natuurlijk, we hebben jouw heldere analyses en wijze woorden wel gemist!
Nienke