Sunday, December 10, 2006

Sletten




Ik geniet van het BNN programma waarin tien Gooise jonge meiden zichzelf en elkaar te kakken zetten. Het is verstandig van BNN dat ze niet een man, maar Paul de Leeuw het programma laten presenteren. Die voelt de sfeer goed aan. Hij hoeft immers niks met ze, hij is eerder een van hen.

Na de vorige aflevering heb ik mijn favorieten. Ik vind Daphne Bunskoek verrassend. Zij kan veel, weten we. Ze presenteerde charmant "goedemorgen Nederland", ze acteert in de advocatenserie Keizer en De Boer, als die anders heet weten jullie toch wel waar het over gaat, en ze helpt RTL Boulevard een beetje dragelijk te zijn.

Sophie Hillebrand vind ik aandoenlijk. Die doet Spuiten en Slikken en heeft dus een etiket van Van God Los. In De Wereld Draait Door is ze de favoriete tafeldame van Matthijs van Nieuwkerk omdat Marc Marie, hoewel die het graag zou willen, geen dame is. Ze doet daar haar best om dat foute imago van de rafelige randen te ontdoen. Maar eigenlijk is ze gewoon heel gevoelig. Dat zie je tussen al die andere sletten.

Mijn echte en enige favoriet is Katja Schuurman. Die is gewoon knotsgek. Ze zat ooit in Zomergasten met vijf vellen spiekbrief, omdat ze serieus genomen wilde worden. Ze speelde Medea bij Theo van Gogh. Ik vond het verhaal ongeloofwaardig, maar de verliefdheid van Katja en Thijs maakte het spannend. En verder rolt ze van het een in het ander. Bij haar ben ik nou echt benieuwd hoe dat afloopt. En voor haar ga ik de volgende keer weer kijken.

1 comment:

Anonymous said...

ooooo wat geniet ik van je stukjes!
Dank dank!
X Mo