Monday, November 20, 2006

Kiezen

Kiezen is bijna altijd lastig. Want als je het een kiest, laat je het ander liggen. Vaak denk ik daarom: hoefde ik maar niet te kiezen, of kon ik gewoon maar alles kiezen. Maar ik ben blij, dat ik woensdag weer mag kiezen. Woensdag is er immers kans op een andere wind in dit kikkerland. Maar dan zouden andere mensen ook zo blij moeten zijn dat ze mogen kiezen en dan zouden ze daar een poosje bij stil moeten blijven staan. Gewoon even nadenken! Waar moet het met dit land naar toe? Vervelend dat de heren politici ons het kiezen zo moeilijk maken door al dat gebral en gebrabbel. Dus ben ik zelf de grote onderwerpen maar weer langs gegaan: vrede en gerechtigheid in de wereld, respect voor iedereen die anders is, respect voor moeder aarde die ons het leven geeft, een toekomst voor de kinderen. Raden waar ik uitgekomen ben?

No comments: